Jag har fått ett sms om att mina försäkringshandlingar inte har kunnat levereras till min mejl
Hej Svedea,
Jag har fått ett sms av er där det står att mina försäkringshandlingar inte har kunnat levereras till den mejladress som jag registrerat.
Vad innebär detta och hur gör jag för att uppdatera mina kontaktuppgifter?
Jag har fått ett sms av er där det står att mina försäkringshandlingar inte har kunnat levereras till den mejladress som jag registrerat.
Vad innebär detta och hur gör jag för att uppdatera mina kontaktuppgifter?
Följ inlägget
0
följare
Om du valt att få dina försäkringshandlingar skickade via mejl, men mejlet inte har kunnat levereras till den mejladress som registrerats, så skickar vi ett sms om detta förutsatt att du registrerat ett telefonnummer hos oss.
Det kan finnas flera anledningar till att mejlet inte har kunnat levereras, de vanligaste orsakerna är att mejladressen är felstavad eller att inkorgen är full.
Du kan logga in på Mina Sidor med hjälp av Mobilt BankID, där kan du se både din faktura och ditt försäkringsbrev och du kan också uppdatera dina kontaktuppgifter.
Du kan även kontakta vår kundservice för att få dina handlingar skickade på nytt samt kontrollera dina kontaktuppgifter. Tänk på att uppge ditt personnummer eller försäkringsnummer om du mejlar till oss.
Kontaktuppgifter till vår kundservice hittar du här.
Vänliga hälsningar,